Frequently asked questions

In de sectie 'Veelgestelde vragen' vind je antwoorden op veel voorkomende vragen van onze klanten.
Mocht je andere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via info@lichcards.nl.

Hulp nodig?

Indien je een probleem of vraag hebt die directe ondersteuning vereist, kun je contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer +31653516917.

Mochten we niet bereikbaar zijn, stuur ons dan gerust een e-mail. Wij streven ernaar om binnen 24 uur contact met je op te nemen!

VEEL GESTELDE VRAGEN

Bij Lichcards kun je 7 dagen per week, 24 uur per dag bestellen.

Wij doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren. Wij streven naar bij bestellingen op werkdagen voor 16:00, de volgende dag geleverd worden. Kunnen wij dit om wat voor een reden niet verwerken, dan berichten wij je hierover.

Na het betalen van je bestelling ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Zodra jouw bestelling door ons verzonden is, ontvang je ook een zogenoemde Track & Trace code van PostNL, waar mee je het pakket kunt volgen. Het pakket wordt over het algemeen de dag nadat wij het verstuurd hebben bij jou geleverd. Helaas hebben wij geen invloed op de snelheid van de bezorging van PostNL, het kan dus incidenteel voorkomen dat jouw pakketje een dag later is.

Indien je vragen hebt over de levertijd kun je telefonisch contact opnemen met onze klantenservice contact of per e-mail: info@lichcards.nl.

For a shipment within the Netherlands with a total order value of €75 or more, you will still benefit from free shipping. If the total order value is lower than this amount, we ask for a contribution of €5.95. If the entire order is returned, the shipping costs (if paid) will be refunded. If only part of the order is returned, any shipping costs will not be refunded.

Bij Lichcards kun je veilig en gemakkelijk betalen met iDeal, internetbankieren, creditcard, PayPal, google wallet, Apple wallet en Klarna achteraf betalen.

Het order- of bestelnummer wordt vermeld in de bevestigingsmail en op je factuur. Houd deze bij de hand als je vragen hebt voor onze klantenservice.

Nadat je bestelling is voltooid, ontvang je een ontvangstbevestiging per e-mail. Zodra je bestelling is ingepakt en verzonden ontvang je een Track&Trace link om jouw pakket te volgen.

Ja, dat kan. Je kunt tijdens het bestellen een ander afleveradres aangeven (bijvoorbeeld op het werk of bij uw buren), of een PostNL locatie selecteren.

Ja, je kunt je bestelling volgen met de track en trace code die je in de mail ontvangt nadat je pakketje is verzonden.

Je kunt een e-mail sturen naar info@lichcards.nl of telefonisch contact opnemen via telefoonnummer 06 535 169 17

Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden? Klantenservice